RETOURZENDING MAKEN

 

Klik op de link hierboven om een retourzending aan te maken of te ruilen.

 

Uitzonderingen retourneren

Artikelen moeten niet gedragen/gewassen zijn.

Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels.

Wegens hygiënische redenen nemen wij make-up, lingerie, sokken en panty's niet retour.

Artikelen met make-up vlekken, voedselvlekken, lichaamsgeuren of sigaretten geuren kunnen niet worden geretourneerd.

Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.

Badkleding zonder plastic strip in het kruis kunnen niet worden geretourneerd.

Final sale artikelen van € 5/€ 10 kunnen niet worden geretourneerd.

Verzegelde producten waarvan de verzegeling verbroken is kunnen niet worden geretourneerd.

Aan elk kledingstuk zit een retour label, deze mag niet verwijderd worden. Zonder retourlabel nemen wij het item niet retour.

Wij geven geen garantie op stenen, glitters, kralen, knopen en harig materiaal.

 

Retourneren

De kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening. 

 

Stap 1: Meld je retour aan in ons retourportal (zie roze link)

  • Log in met je e-mailadres en ordernummer. (ORD…..)
  • Geef aan welke items je wilt retourneren of ruilen.
  • Selecteer de vervoerder en betaal direct voor de verzending.

 

  • NL: DPD/DHL Parcel shop €5,95 zelf label printen.  
  • NL: DHL Ophaal service €6,49 Geen printer nodig.
  • NL: UPS Access point €5,95 Geen printer nodig.

 

  • BE: DPD/UPS €8,99
  • BE: Pick Up €10,99

 

  • DE: DPD/UPS €8,99
  • DE: Pick Up €10,99

 

Na betaling kan je het retourlabel uitprinten.

 

Stap 2: versturen 

  • Verpak de items die je wilt retourneren.
  • Doe de pakbon erbij.
  • Plak het label op het pakket en breng het naar de dichtstbijzijnde post punt naar keuze.

 

Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.

Wilt u buitenom ons retour portal iets retourneren kan dit ook binnen 2 weken, dan kunt u het naar een postpunt naar keuze brengen en betaald u daar de retour kosten.

De retourzendingen worden binnen 3 werkdagen verwerkt, je krijgt een mail met een creditnota, het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst van de creditnota op je rekening teruggestort waarmee je hebt betaald.

 

RETOUR BRENGEN IN DE WINKEL

Het is bij ons mogelijk je bestelling retour te brengen in de winkel. Het enige wat je mee hoeft te nemen is je bestelling en je orderbon.
Wij geven geen contant geld terug. Wij zullen dit terug storten op dezelfde rekening waarmee er betaald is.

 

RUILEN

Wil je een andere maat?

Meld je ruiling aan in ons retourportaal, zie roze link!

Retourneer je oude bestelling binnen de termijn en stuur ons een mail, geef aan dat je een andere maat wilt ontvangen, dan nemen wij contact met je op.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan zullen uw verzendkosten niet worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

Ladylike
Langeviele 27
4331LR MIDDELBURG
[email protected]
06-10762436
KVK 55497047
BTW NL001756074B 05