Gratis standaard verzending vanaf €100 NL
Betaal achteraf met Klarna
Bestellingen (ma-vr) voor 16:30, dezelfde dag verzonden
0
Gratis standaard verzending vanaf €100 NL
Betaal achteraf met Klarna
Bestellingen (ma-vr) voor 16:30, dezelfde dag verzonden

Retourneren

 

Klik HIER om een retourzending te maken.

Uitzonderingen retourneren: 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels.

Badkleding zonder plastic strip in het kruis kunnen niet worden geretourneerd.

Verzegelde producten waarvan de verzegeling verbroken is kunnen niet worden geretourneerd.

Aan elk kledingstuk zit een retour label, deze mag niet verwijderd worden. Zonder retourlabel nemen wij het item niet retour.

Wij geven geen garantie op stenen, glitters, kralen, knopen, opdruk, patches en harig materiaal.

 

Retourneren

De kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening. 

Retour pakketten die bij een servicepunt worden afgeleverd worden niet afgehaald door ons.

 

RETOURMOGELIJKHEDEN:

  • Met Returnista, via RETOURZENDING MAKEN bovenaan de pagina, voeg orderbon toe.
  • Retour afgeven in onze winkel in Middelburg, voeg orderbon toe.
  • Zelf een verzendlabel kopen bij een vervoerder naar keuze je betaald ter plekke de retourkosten, voeg orderbon toe.

         Retour aanmelden via email:  [email protected]

         Bijvoorbeeld PostNL:

          - Brievenbuspakje €4,15/€4,85

          - Pakket €6,95/€7,65

 

RETOURNEREN MET RETURNISTA:

Stap 1: Meld je retour aan in ons retourportal (RETOURZENDING MAKEN)

  • Log in met je e-mailadres en ordernummer. (ORD…..)
  • Geef aan welke items je wilt retourneren of ruilen.
  • Selecteer de vervoerder en betaal direct voor de verzending.

 

  • NL: DPD Parcel shop €5,99 zelf label printen.
  • NL: DHL Parcel shop €5,99 zelf label printen.  
  • NL: DHL Ophaal service €8,99 Geen printer nodig.
  • NL: UPS Access point €5,99 Geen printer nodig.

 

  • BE: DPD/UPS €9,99
  • BE: BPost €9,99
  • BE: UPS €9,99
  • BE: Pick Up €12,99

 

  • DE: DPD/UPS €9,99
  • DE: Pick Up €12,99

Na betaling kan je het retourlabel uitprinten.

 

Stap 2: versturen 

  • Verpak de items die je wilt retourneren.
  • Doe de pakbon erbij.
  • Plak het label op het pakket en breng het naar de dichtstbijzijnde post punt naar keuze.

Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.

De retourzendingen worden binnen 3 werkdagen verwerkt, je krijgt een mail met een creditnota, het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst van de creditnota op je rekening teruggestort waarmee je hebt betaald.

 

Retour brengen in de winkel

Het is bij ons mogelijk om je bestelling terug te brengen naar de winkel. Het enige wat je mee moet nemen is je bestelling en je aankoopbewijs. We betalen niet contant terug. We storten het geld terug op dezelfde rekening als waarmee is betaald.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan zullen uw verzendkosten niet worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

LADYLIKE
Langeviele 27
4331LR MIDDELBURG


[email protected]
06-10762436
KVK 55497047
BTW NL001756074B05

Klantenservice

Bel ons

Maandag t/m Vrijdag bereikbaar tot 17.00

0610762436

E-mail

Antwoord binnen 1 werkdag

[email protected]

Social media

Socials

9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op Webwinkelkeur

Ladylike Fashion

Langeviele 27
4331LR Middelburg

Nederland Bekijk op Google Maps

NL001756074B05
55497047
NL35RABO0365233234

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »