Retourneren

De kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening. 

 

Stap 1: items inpakken

 

  • Verpak de items die je wilt retourneren.
  • Doe de Pakbon/Packing slip erbij.
  • Download hieronder het adres OF schrijf het adres op het pakket.

 

Download het adres.

//static.webshopapp.com/shops/221549/files/161960309/retourlabel-word.docx

 

Retouradres:

LADYLIKE FASHION
Langeviele 27
4331 LR MIDDELBURG

 

Stap 2: versturen

 

  • Breng het naar de dichtstbijzijnde pakketpunt, hier betaald u de verzendkosten.

 

 

Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.

 

RETOUR BRENGEN IN DE WINKEL

Het is bij ons mogelijk je bestelling retour te brengen in de winkel. Het enige wat je mee hoeft te nemen is je bestelling en je orderbon.
Wij geven geen contant geld terug. Wij zullen dit terug storten op dezelfde rekening waarmee er betaald is.

 

Ruilen

Ruilen van een artikel voor een nieuw artikel geldt als een nieuwe bestelling. Wil je graag een ander artikel? Retourneer jouw oude bestelling binnen het termijn en plaats een nieuwe bestelling met het artikel die je graag wilt.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan zullen uw verzendkosten niet worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen retourneren

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. Artikelen moeten niet gedragen/gewassen zijn;
  3. Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels;
  4. Wegens hygiënische redenen nemen wij make-up, lingerie, sokken en panty's niet retour;
  5. Artikelen met make-up vlekken nemen wij niet retour;
  6. Aan alle kleding zit een retourlabel vast, als deze verwijdert is nemen wij het niet retour.
  7. Badkleding zonder plastic strip in het kruis nemen wij niet retour.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

Ladylike
Langeviele 27
4331LR MIDDELBURG
[email protected]
06-10762436
KVK 55497047
BTW NL001756074B 05