Retouren & klachten

 

KLACHTEN

Toch niet helemaal tevreden met je nieuwe aankoop? Geen zorgen.

Als je een klacht hebt, begrijpen wij dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij zullen dan ook snel een oplossing voor jou bedenken.

Stuur een e-mail naar het volgende adres: info@ladylikefashion.nl

Beschrijf zo duidelijk mogelijk wat de klacht is. Voeg indien het nodig is een foto toe als bijlage. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!

VOORWAARDEN

  • Retour sturen binnen 14 kalenderdagen;
  • Artikelen moeten niet gedragen/gewassen zijn;
  • Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels;
  • Wegens hygiënische redenen nemen wij make-up, sierraden lingerie en badkleding niet retour;
  • Artikelen met make-up vlekken nemen wij niet retour;
  • Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
  • Kosten van het retour zenden zijn voor de afzender.

STAP 1

Vul het bijgeleverde retourformulier volledig in.

STAP 2
Voeg het bijgeleverde retourformulier toe aan je retourzending.

STAP 3

Plak het retourlabel op je pakket. Nu is het pakket klaar voor verzending.

Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.
Het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen terug gestort worden op jouw rekeningnummer.

 RETOUR BRENGEN IN DE WINKEL

Het is bij ons mogelijk je bestelling retour te brengen in de winkel. Het enige wat je mee hoeft te nemen is je bestelling en je orderbon. 
Wij geven geen contant geld terug. Wij zullen dit terug storten op dezelfde rekening waarmee er betaald is. 

RETOURADRES

Ladylike
Langeviele 27
4331 LR MIDDELBURG

 

 

 

 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »