KLACHTEN

Toch niet helemaal tevreden met je nieuwe aankoop? Geen zorgen.

Als je een klacht hebt, begrijpen wij dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij zullen dan ook snel een oplossing voor jou bedenken.

Stuur een mail naar het volgende adres   info@ladylikefashion.nl

Omschrijf zo duidelijk mogelijk de klacht en voeg als nodig foto's toe. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

RETOUREN:

VOORWAARDEN

  • Retour sturen binnen 14 kalenderdagen;
  • Artikelen moeten niet gedragen/gewassen zijn;
  • Artikelen moeten voorzien zijn van alle labels;
  • Wegens hygiënische redenen nemen wij make-up, sierraden lingerie en badkleding niet retour;
  • Artikelen met make-up vlekken nemen wij niet retour;
  • Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
  • Kosten van het retour zenden zijn voor de afzender.

STAP 1

Je kunt via je klantaccount een retourzending aanvragen. Als je de order hebt geplaatst met een gast account, moet deze omgezet worden naar klantaccount. Je moet met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.

STAP 2
Je komt uit op een pagina waar je recente orders te zien zijn. Vervolgens klik je op Bekijken naast de order waarvan je de artikelen retour willen sturen. 

STAP 3

Nu kom je in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan je rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken. 

STAP 4

Je word doorgestuurd naar een pagina waar je de retourzending kunt instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die je wilt houden, laat je op 0 staan.

STAP 5

De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden.

STAP 6

Vervolgens klik je rechts onderin op Verstuur.

STAP 7

Download het retourlabel.

//static.webshopapp.com/shops/221549/files/161960309/retourlabel-word.docx

Stuur het item terug o.v.v. Naam, Adres en ordernummer.

Wij sturen jou een e-mail ter bevestiging, zodra wij jouw retour hebben ontvangen.
Het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen terug gestort worden op jouw rekeningnummer.

 RETOUR BRENGEN IN DE WINKEL

Het is bij ons mogelijk je bestelling retour te brengen in de winkel. Het enige wat je mee hoeft te nemen is je bestelling en je orderbon. 
Wij geven geen contant geld terug. Wij zullen dit terug storten op dezelfde rekening waarmee er betaald is. 

RETOURADRES

LADYLIKE
Langeviele 27
4331 LR MIDDELBURG